La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dissabte, 8 de maig del 2010

JA ES AQUÍ LA PRIMAVERA


VAIG SORTIR AL PATI DE CASA MEVA I AL VEURE


AQUESTA MAGNIFICA FLOR, EM VAIG INSPIRAR

















FÀCIL: PERÓ ADIENT



INGREDIENTS

  • endívies
  • 100 grams de blat de moro
  • palets de cranc
  • 50 grams de pipes de gira sol pelades i fregides
  • 2 pastanagues
  • maonesa o salsa rosa o meitat i meitat
  • sal i oli
  • crema de balsàmic

PREPARACIÓ:

Separar les fulles d'endívies i deixar en aigua, perquè perdi l'amargor.

Barrejar el blat de moro amb el cranc tallat a tiretes o dau ets i afegir la salsa. Posar al centre de la safata i a sobre les pipes de gira sol.

Al volta'n ficar les fulles d'endívies com una flor. Tocant al centre posar la pastanaga ratllada.

Amanir les fulles d'endivíes amb sal una mica d'oli i unes gotes de balsàmic, al gust.

Aquest temps ja venen de gust les amanidetes........


6 comentaris:

  1. Sí...però que es decideixi aviat el temps perquè ara mateix son les 3.30 de la matinada i està caient un xàfec que no puc ni dormir!!...sort de la teva flor i la teva amanida que em fan pensar amb el solet i la caloreta,,,QUE JA HO NECESSITEM, PUNYETA!!!Una abraçada Isabel.

    ResponElimina
  2. ¡Quina parrandera!!!!!!!!
    Vols dir qu'aixó de la plujà, no es una excusa......?
    La veritat qu'es fa de pregar.
    Un petonet

    ResponElimina
  3. Això és una obra d'art comestible!

    ResponElimina
  4. Segur que us ha fet pena desfer-lo, oi???
    Preciós!!!
    Petonets

    ResponElimina
  5. Gloria i MaryLou:

    Es molt més fàcil del que sembla.

    Una abraçada

    ResponElimina
  6. Trobo que és una amanida maquíssima! Acabo de descobrir el teu blog i continuaré mirant: em sembla que m'agradarà...

    ResponElimina