La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

diumenge, 17 d’octubre del 2010

AMANIDA AMB CORS DE CARXOFA, XERRYS I SALSA BLAT DE MORO

INGREDIENTS:Cursiva
  • amanida variada
  • 1 pot de cors de carxofa

  • tomàquets cirerols

  • formatge parmesà
Per la salsa de blat de moro
  • 80 grams de blat de moro
  • 150 ml. de crema de llet

  • sal i pebre
PREPARACIÓ:

A la base de la plata, posar l'amanida variada tallada petita, distribuir els cirerols i els cors de carxofa.

Posar a escalfar el blat de moro escorregut amb la llet, un polsim de sal i pebre. Deixeu bullir uns instants, tritureu-lo i coleu-lo, per obtenir una salsa fina.

Quan sigui la salsa tèbia, regueu l'amanida i amb un pelador ratllar el formatge a tires.


Aquesta salsa l'hi tret del taller del Espai Consum de la classe de David Lienas, no te res a veure amb la seva recepta, però l'he adaptat, per variar i tindre un altre amaniment.


4 comentaris:

  1. Per senzills que semblin alguns dels teus plats sempre hi ha alguna sorpresa!...aquesta salsa de blat de moro ha de ser ben bona!, ho anoto perquè em pica molt la curiositat!Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Quina amanida més vistosa, m'agrada la combinació dels ingredients que hi has posat! Petons!

    ResponElimina
  3. M'encanten les amanides fetes amb imaginació...
    I aquesta salseta amb el blat de moro deu quedar molt dolça i molt bona, me l'apunto ;)

    ResponElimina
  4. Mercè, Mª Angels i Gemma:
    Aquesta salsa, queda ve per acompanyar, tot tipus de verdures fredes. En David la va fer per acompanyar uns pebrots del piquillo farçits.
    Petons.

    ResponElimina