La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

diumenge, 27 de febrer del 2011

CRACKERS SALADES


Una recepta ràpida, ràpida i molt fàcil de fer.

INGREDIENTS:

  • 2 clares d'ou
  • 50 grams de farina
  • 50 ml. d'oli
  • sal
  • llavors (sèsam, roselles, pipes.....)
  • formatge ratllat
  • ceba deshidratada

PREPARACIÓ:

Batrem be les clares.

Mesclem la farina amb l'oli i poc a poc afegim les clares muntades i la sal.

Col·locar sobre paper sulfuritzat, amb una cullera petites porcions de la mescla, respectant una distancia entre elles (amb aquesta quantitat aproximada ment unes 25 porcions). amb la base de la cullera pressionar per donar la forma que voguem i la mida desitjada.

Empolvorar les crakers amb llavors de sèsam, pipes, trossets d'olives, ceba deshidratada, orenga, formatge........ etc. a gust.

Fornejar uns 10 minuts a 180º. fins que agafin color.

Cruixents son molt bones.

15 comentaris:

  1. mmmm tenen que estar molt bonsss ,a casa tindria molt exit ,petons

    ResponElimina
  2. Què bones i què bona pinta!!!! em va agradar molt poder-te saludar!!!
    Molts petons

    ResponElimina
  3. Fàcil, però amb una bona pinta increïble!! M'encanten!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  4. Ostres, aquestes galetetes són la meva perdició!!! intentaré fer-les a veure si em surten...petonets

    ResponElimina
  5. Hola,
    Mira que m'agraden i mai les he fet! A veure si m'animo que m'estan agafant moltes ganes!! Bona setmana,

    ResponElimina
  6. M'agrada, amb el teu permís em quedo la recepta
    Salut!

    ResponElimina
  7. Què fàcil i bo, a més s'aprofiten clares que al final les acabo tirant! Ho provaré de fer amb els meus fills.

    ResponElimina
  8. Aquesta recepta és d'aquelles que tenen "ganxo"!, amb les nenes serà un sopar divertit de fer. Un petó Isabel.

    ResponElimina
  9. M'encanta la recepta, la trobo molt oringial i ben senzillade fer. Ideal per oferir un pica pica diferent i variat un dia de convidats ;)

    ResponElimina
  10. Aquest tipus de pastetes salades a nosaltres ens encanten. en fem unes de parmesa i espàrrecs d'una recepta d'en Pep Nogué molt semblant a la teva. A taula no duren ni un moment!!

    ResponElimina
  11. Ostres, han de ser de vici Isabel! I una manera més d'aprofitar clares. ;) Sensacional!
    Petons!

    ResponElimina
  12. M'imagino que han de tenir un gust deliciós i l'aspecte és molt vistós!
    m'ha agradat la recepta :)

    salutacions!

    ResponElimina
  13. si me las presentas asi seguro que es un empezar y no parar
    buenas crackers vici total
    peto
    miquel

    ResponElimina
  14. QUE PINTA MAS BUENA ...XD....Isabel feliz dia ..besos MARIMI

    ResponElimina