La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dilluns, 22 d’agost del 2011

BROQUETES DE BACALLÀ

Al estiu venen de gust menges lleugeres i de ràpida preparació.

INGREDIENTS:

  • pals de broquetes
  • bacallà
  • 1 ceba
  • pebrot verd
  • tomàquets cherry
  • albergínia
  • oli
  • sal i pebre


PREPARACIÓ:

Posem a remullar els palets de les broquetes (perquè no es cremin).

Tallem el bacallà dessalat a daus, la ceba i el pebrot.

Punxar a les broquetes, un tall de pebrot, un de ceba, un de bacallà, un tomàquet cherry i
així alternant els ingredients.
Posem al foc una graella, tirem unes gotes d'oli i quan sigui calent coem les broquetes per tots els costats.

Amb aquest cas les vaig acompanyar amb una salseta d' albergínia escalivada passada
per la batedora amb unes gotes de llimona, sal i una mica de pebre. Queden molt be amb una salsa romesco.

Bon profit!!!!!!!



3 comentaris:

  1. M'encanta el bacallá, i segur que amb aquestes broquetes ha d'estar molt bó.
    Petonets.

    ResponElimina
  2. Ben lleugeres! ideals per aquesta calor que fa! ;) petonets

    ResponElimina
  3. Boníssimes Isabel! Tots els ingredients que porten m'encanten
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina