La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dimecres, 12 d’octubre del 2011

COCA SE SOBRASSADA AMB SURTIT DE FORMATGES I XERRIS


Aquesta coca a sigut inspirada amb el pastís de formatge i raïm, de la classe de la Mireia Carbó, el passat mes de Setembre al Club Social Caprabo.

Gràcies Mireia, per la teva ajuda.


INGREDIENTS:


1 base de pasta brisa (Lidl)
150 grams de sobrassada
150 grams de formatge ( en làmines )
100 grams de formatge de cabra +
formatge a gust
100 grams de tomàquets xerri
orenga
cibulet


PREPARACIÓ


Escalfar el forn a 180º i m'entres tant, estendre la massa de pasta brisa i punxar amb una forquilla.

Posar a la safata del forn durant uns 8 minuts, fins que sigui daurada.

Col.locar sobre la pasta una capa de sobrassada, estesa amb la llengua de gat, per sobre, posar els formatges i els xerris (tallats per la meitat).

Coeu tot al forn uns 10 minuts més.

Empolvorar amb orenga i abans de servir amb cibulet tallat.

Boníssima


10 comentaris:

  1. A això se li diu CREATIVITAT...Un trosset d´aquesta i una clareta i a cantar amb els àngels.

    ResponElimina
  2. Nyaaaaaaaam!!! Me la menjaria per sopar ara mateix!! Quina pinta!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  3. Hola Isabel, guapa tu

    ja se que dius la veritat, queda de 10x10

    jo en faig fins i tot de pa amb sobrassada, hummm

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  4. Sobrassada... Mmmmmmm. A d'estar "de mort" aixo?
    Petonets.

    ResponElimina
  5. Doncs, saps, em quedo amb la teva versió!! els ingredients són més del meu gust!! quina delícia noia!! m'ho apunto ara mateix! petons

    ResponElimina
  6. te ha quedado explendida y buena gran clase con la Mireia
    bon dia

    ResponElimina
  7. A casa vam fer la versió individual amb oblles d'empanadilles i també va triomfar!

    ResponElimina
  8. El que m'agaradari a mi tenir-la per dinar!!! molts petonets

    ResponElimina
  9. A casa triomfaria segur aquesta pizza. M'agrada molt com queden els tomàquets.
    Bon cap de setmana.

    ResponElimina