La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dijous, 23 d’agost del 2012

BOTIFARRA AMB ESPINACS A LA CATALANA

 
 
 Com que no be massa de gust amb aquesta temperatura, passar molta estona a la cuina, aquí tenim un plat complert i fàcil, que es pot preparar en un plis plas i si mes no, deixar-lo apunt per quan tornem de la piscina o la platja.
 
INGREDIENTS

2 botifarres 

1 manat d'espinacs frescos

3 alls tendres o 2 grills d'all

1 grapat de pinyons

1 grapat de panses

oli

sal i pebre

SOM-HI

Coure les botifarres a la planxa o amb una paella amb poc oli, prèviament punxades i reservar.

Netejar els espinacs i amb la mateixa paella a on em cuit la botifarra posar unes gotes d'oli i saltejar  amb els alls, quan siguin quasi cuits afegir els pinyons i les panses, salpebrar i acabar de coure, afegir la botifarra perquè s'escalfi  i servir.
 

3 comentaris:

  1. Ben bo, Isabel! ideal per aquests dies en què posar-se a cuinar massa fa venir calor... petons.

    ResponElimina
  2. Ayer comimos butifarra , en esa ocasión fue con patatas asadas.
    Con esta guarnición queda una excelente combinación.
    Un abrazo
    Sara

    ResponElimina
  3. Hola Isabel,
    Jo no acostumo a punxar la llonganissa, perquè em varen dir un cop que perd el greix que li dóna gust. Però quan vaig a alguna costellada el primer que fan és punxar-la. I no sé qui té raó!
    Una abraçada,
    Nani

    ResponElimina