La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

diumenge, 13 d’octubre del 2013

FARCELLS D' ESPÀRRECS DE MARGE i PREMI

 ,


Amb aquesta recepta, vaig participar a la crida de " Amb Condis dóna-li el teu toc a la Cuina Catalana" la proposta era  "Remenat d'espàrrecs" i el repte, donar-li un toc innovador a una recepta tradicional.
Aquí està la meva recepta amb la que vaig "guanyar el premi"

INGREDIENTS per a 4 persones                  


1 manat d' espàrrecs de marge                                   
6 ous
4 talls de pernil dolç
1 grill d'all
cibulet
sal, pebre, oli

SOM-HI

Netejar les espàrrecs, deixant les parts mes tendres.

Mentrestant, fem els espàrrecs a la planxa.

Batrem els ous i ratllarem el all que afegirem als ous batuts i salpebrem.

Fem amb una paella petita , 4 truites molt fines o 2 de mes grands (que desprès partirem per la meitat).

Estenem els talls de pernil dolç i sobre possem la truita i els espàrrecs cuits.

Emboliquem i lliguem amb el cibulet.

Una manera diferent de menjar un remenat d'espàrrecs. 

Bon profit!!!!!!!!
 

8 comentaris:

  1. Ben original!!! felicitats pel premi!!!
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Moltes felicitats Isabel per ser la guanyadora amb aquesta recepta, la veritat es que està molt bé, ja la tastaré qualsevol nit per sopar.
    Petons.

    ResponElimina
  3. Moltes felicitats Isabel y tiene muy buena pinta y ademas de buena facil¡¡
    Bss

    ResponElimina
  4. Enhorabona pel premi, la veritat és que queda molt original, vistós i segur que boníssim!

    ResponElimina
  5. Felicitats pel premi, Isabel!! Fa molt bona pinta!

    ResponElimina
  6. Enhorabona!!! li has donat el tom a la recepta amb un resultat molt bo!! bona setmana!

    ResponElimina
  7. felicitats guapa, un plat exquisit que agrada a tothom!!! a mi m'encanta! no se perque no en faig més sovint! petons

    ResponElimina
  8. Bravooo! Isabel!! ;-D jo he tingut a les mans les bases però com sempre queda al bolso...Una recepta saníssima i molt fàcil de fer.

    ResponElimina