La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dilluns, 14 de juliol del 2014

AMANIDA DE RUCA, FAVETES I PERNIL

                                                  Estiu, temps d'amanides

INGREDIENTS

1 bossa de brots o de ruca

favetes mini

50 grams de retallons de pernil

encenalls de formatge parmesà 

sal 

oli de nous 

SOM-HI

M'agrada tindre a casa olis amb diferents sabors, amb aquest cas, ho vaig amanir amb un oli de nous.

Posar un cassó al foc amb oli, escalfar amb un grapat de nous a foc baix durant uns minuts (podem posar uns granets de pebre) procurant que la temperatura sigui d'uns 60º i així es perfumarà l'oli, que una vegada fred, el posarem amb una ampolla petita de vidre amb tap. Es deixa reposar i tindrem durant uns dies, oli perfumat per donar un toc diferent a les amanides.

El demès no te cap secret, muntar l'amanida amb els enciams , les favetes, el pernil, amanir i sobre presentar amb els encenalls de parmesà.

3 comentaris:

  1. Una combinació boníssima i ideal per aquests dies de calor, un petó!

    ResponElimina
  2. Es una amanida molt bona amb les favetes. He tastat olis de diferents sabors, però aquest de nous encara no, per les amanides ha de ser exquisit.
    Petons i fins aviat que ja tinc ganes.

    ResponElimina
  3. Uaua...aquestes vacances...mira que et dic: ME LA FAIG!

    ResponElimina