La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dissabte, 27 de setembre del 2014

HAMBURGUESA AMB CEBA


La recepta no te cap secret, però em sabia greu no participar a la proposta de Memòries d'una cuinera del mes de Setembre.

INGREDIENTS

400 grams de carn (vedella o mixta)         

1 ou 

1/2 llesca de pa de motllo 

2 cebes tendres

sal i pebre

oli 

amanida                   
                          

SOM-HI

Fer que el carnicer piqui la carn. Ja sabeu que la carn picada no es conserva (s'ha de consumir el mateix dia o congelar-la.


Tallar les cebes petites, i separar la mitat. Barrejar la carn am una llesca de pa mullada amb llet i la meitat de la ceba i salpebrar. Es pot fer amb ceba caramel-lisada.

Donar forma a l'hamburguesa i fer a la planxa que sigui calenta. 

La resta de la ceba la fregim i servim per sobre de l'hamburguesa, acompanyada amb una mica d'amanida.

5 comentaris:

  1. una proposta deliciosa, amb ceba és com m'agrada més l'hamburguesa ;)

    ResponElimina
  2. Es un bon sopar i acompanyada d'amanida pot servir fins i tot a les dietes.
    M'agrada la suavitat que li dona la ceba.
    Petons.

    ResponElimina
  3. M'agrada perquè a part de la recepta he aprés això de la carn picada, no ho sabia!
    Moltíssimes gràcies per participar.

    ResponElimina
  4. si l'hamburguesa no té ceba, no és una bona hamburguesa!!!! m'encanta. Gràcies guapa per participar. petonets

    ResponElimina