La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

diumenge, 9 de novembre del 2014

CASSOLETA DE TARDOR


                      El altre dia al programa Cuines vaig veure un platillo semblat
                             i amb els ingredients que tenia a casa vaig improvisar.

INGREDIENTS

300 grams de carn magra
300 grams de salsitxes
1 ceba 
1 grill d'all
oli d'oliva
sal i pebre
castanyes cuites
prunes
pinyons
orellons
vi blanc
1/2 got de caldo
6 avellanes
pa torrat

SOM-HI


Amb una cassola amb oli, enrossir la carn tallada a daus i les salsitxes i reservar.

A la mateixa cassola, ofegar la ceba tallada petita i quan comenci a agafar color afegir la carn i les salsitxes, mesclar. Afegir una mica de vi blanc, deixar vaporar i posar 1/2 got de caldo de carn, deixar coure a foc lent i quan faltin 10 minuts, posar una picada  feta amb les avellanes, el grill d'all i una mica de pa torrat, remenar fer xup-xup, desprès les castanyes, prunes i orellanes 5 minuts mes.

Un plat per sucar-hi pa !!!!!!!!!!

7 comentaris:

  1. Aquests platillos son molt gustosos Isabel, un plat de tardor amb les castanyes.
    Petons.

    ResponElimina
  2. mmm... una cassoleta gustosa i d'hivern total, amb les castanyes i la fruita seca... Una bona llesca de pa i a disfrutar!

    ResponElimina
  3. fantastica! nomes li faltaria uns rovellons, no? jeje és per menjar a l'hivern fijo! petons

    ResponElimina
  4. Isabel una improvisacion muy buena y otoñal, a veces va bien ver la tele eh¡¡
    peto

    ResponElimina
  5. Una cassoleta deliciosa!! A mi també m'agrada molt, cuinar plats salats amb castanyes i reconec que enguany encara no ho he fet!! Per sucar-hi pa, Isabel!

    ResponElimina
  6. M'agrada!!! no tinc costum de cuinar amb castanyes, amb fruita seca sí. Aquest plat té una pinta...ummmmmm!
    Petonets

    ResponElimina