La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dissabte, 24 de gener del 2015

BESCUIT DE MANDARINA


 



INGREDIENTS

1 ou sencer

2 rovells d'ou

200 grams de sucre 

100 grams de mantega

2 mandarines

1 iogurt natural

250 grams de farina

1 cullerada de llevat 

2 cullerades de sucre llustre 

oli d'oliva 

SOM-MI

Ratllar la pell de la mandarina i esprémer el suc.

Posar amb un bol l'ou, afegir els rovells i el sucre i batre.

Afegir la mantega pomada, el suc de la mandarina i mesclar,desprès el iogurt, la raspadura de la mandarina i la farina tamisada amb el llevat. Deixar reposar menters s'escalfa el forn a 190º C.

Ficar la mescla amb el motllo engreixat o sobre de paper per anar al forn.

Baixar la temperatura a 170 o 180º i coure'l de 35 a 40 minuts.

Quan sigui fred, desmot llar i empolvorar amb sucre llustre.

Queda un bescuit super suau.


6 comentaris:

  1. Veig que compres la Lectures...jo el faré aviat.

    ResponElimina
  2. Ehh...jo també el tinc a pendens...jaja
    Petons

    ResponElimina
  3. Ens hem possat d'acord amb les mandarines.
    M'agrada molt el sabor que donen les pells ratllades.
    Petons.

    ResponElimina
  4. jijiji veig que us heu posat d'acord :)
    Ha de quedar un pa de pessic molt aromàtic i esponjós.

    ResponElimina
  5. Què feu concurs de bescuit de mandarina??? és veu molt esponjós i humit, molt bo! petó

    ResponElimina