La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

divendres, 29 de maig del 2015

RECEPTE " DEL BLOG AL PLAT"

                                            HISTORIA BLOGAIRE  
                                    
Fa cinc anys que varem començar la nostra aventura blog aire, i ens varem animar a creant el nostre propi blog. 

A part de dedicació, ens ha donat forces satisfaccions. Hem aconseguit amics i amigues.

Una de les amigues amb qui vaig començar, es la Mercè del blog 

                         "Destapant Cassoles".

Un blog, conegut que ha creat el repte mensual, el de visitar diferents blogs  "DEL BLOG AL PLAT" animant a tots, a que fem un passeig per aquests.


Amb el Josep de Menja de Bacallà, varem pensar que tocava que el passeig fora aquest mes de Juny, per el blog de la Mercè, de "Destapant Cassoles", per tant varem prendre aquesta iniciativa.

Tots, amics, blog-aires, visitants dels blogs, esperem que feu un llarg passeig per ell, blog que molts ja coneixeu i que altre vegada us torni a sorprendre.

Apa!!!! fem-li una visita i posem en pràctica alguna de les seves  delícies culinari es.

Les publicarem abans de 20 de juny i al mateix temps passarem el títol de la recepta i el( https://) al seu blog, al repte 
                       
                          "Del Blog al plat"

Us demano col·laborar, que el mes de Juny sigui el blog mes visitat.

Gràcies!!!!!!

2 comentaris:


  1. Isabel; Vinga doncs, jo ja participaré, encara que serà complicat trobar algún que altre plat per poder fer.
    Buscarem, de segur que trobarem.
    Salutacions Isabel¡¡ :O)

    ResponElimina
  2. Jo també hi participaré, molt bona idea!

    ResponElimina