La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

divendres, 5 de febrer del 2016

CALDO DE NADAL AMB CARN D'OLLA



INGREDIENTS

1 tall de costella de vedella...........

peu de porc, orella, morro i cansalada fresca

pollastre i gallina a quarts

carn picada(vedella i porc) per la pilota

os de vedella, pernil, por i carcassa de pollastre

botifarra crua i bullida blanca i negra

verdures a gust (porro, pastanaga, col, api .......)

patates

cigrons remullats 

una olla força gran ( jo el faig en 2 olles)

fer la pilota 

amb la picada, sal, all i julivert, ou i molla de pa estovada amb llet

SOM-HI

Posar en aigua freda i a foc lent, tot els ossos i la carcassa amb una mica de sal.

Quan arrenqui el bull, afegir el porc, la vedella, la cansalada, el pollastre i la gallina i els cigrons (millor ficats amb una bosseta). Fer-ho bullir de 60 a 90 minuts a foc lent.

Afegir la verdura i deixar-ho una hora mes.

Desprès la pilota, quan torni a bullir, posar la patata i ferla que coura 15 minuts mes i per ultim la botifarra blanca i negra, parar el foc i tapar l'olla durant 15 minuts. 

Colar el caldo, fer-lo bullir amb la pasta i servir les verdures i la carn a part.

Es una mica laboriós, però es un plat ideal per fer lo al hivern. 

Bon profit!!!!!!!

1 comentari:

  1. M'encanta Isabel, jo el faig amb una sola olla gran, però la meva mare també el fa amb dues.
    Petons.

    ResponElimina