La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dijous, 13 de juliol del 2017

NAVALLES A LA PLANXA




Entrant o aperitiu ideal per consumir al estiu
amb una beguda refrescant, acompanyats de bons amics, família o han qui ens vingui de gust.........




INGREDIENTS                                          

navalles

2 grills d'all

julivert frecs

sal 

1 polsim de pebre 


llimona 


SOM-HI 

És important que compreu les navalles el dia que les heu de consumir, ja que és un marisc delicat, i les closques no són hermètiques.

Posar-les uns minuts amb aigua i sal, perquè deixin anar la sorra i no sé assequin.

Menters tant, picar els grills d'all i el julivert i afegir oli d'oliva i un polsim de sal. Batre'l.

Ficar la planxa al foc perquè sigui calenta amb unes mica d'oli, escorre les navalles i ficar a la graella amb la panxa avall primer, ràpid donar la volta perquè es cou molt de pressa (un minut com a màxim), si les tenim més temps correm el perill que s'endureixin.

Només apagat el foc i amb calent tirar per sobre la salsa de l'oli amb l'all i julivert i servir.

Fàcils de fer i boníssimes !!!!!!!!

 

2 comentaris:

  1. Així es com més m'agraden les navalles, millor dit, m'encanten!!
    Petons.

    ResponElimina
  2. Fantàstiques!!! amb la salsa d'oli ja és per sommiar de nit i tot! Una abraçada.

    ResponElimina