La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dilluns, 11 de setembre del 2017

LLOM TROPICAL AMB PINYA



INGREDIENTS

750 grams de llom de porc, de 2 colors

1 pot de pinya amb el seu suc 

oli

sal i pebre


1 cullera sopera de farina d'ametlla

SOM-HI
   

Treure els greixets del porc i fer-li uns talls verticals com si fos un llibre,
sense arribar al final, els talls no tenen que ser massa prims. Salpebrar.

Amb una cassola amb oli, rostir el llom per sella-lo per totes les bandes.

Una vegada a agafat color daurat per fora, posar amb una safata per anar al forn amb el llibret obert i col·locar un tros de pinya dins de cada tall.


Ruixar amb la meitat d'el suc de pinya i col·locar la resta de talls (pinya) a la safata, empolvorar amb una mica de farina d'ametlla.

Ficar-la dins del forn escalfat, afegir la resta del suc de pinya poc a poc i coure'l lentament fins que sigui cuit. 

Fàcil, fàcil........!!!!!!!!

1 comentari:

  1. M'encanta aquesta recepta, quin bon gustet li dóna la pinya, oi?? Jo també li afegeixo una mica de bacó.

    ResponElimina